2013. április 7., vasárnap

Sajnálom...

EMBEREK!!!

Őszintén mondom, sajnálok mindent... egyszerűen nincs időm/ihletem/erőm az íráshoz illetve a gépeléshez... 
De előbb, van más közérdekű információm is .... sajnos!

1, Mivel nem sok jelentkező jött a novella versenyre, így igazából értékelhetetlen lett - 4 jelentkezőből 2 novella :( - ezért sajnálatos módon ezt itt le is fújtam... Bocs, erről nem nyilatkoznék többet.

2, Mint már mondtam párszor (...) egy elég zűrös időszakon mentem mostanság keresztül valamint az irodalom vizsga után - ami 4es lett - szerdán vár rám egy földrajz is, amire örülök, ha összehozok egy 2est :/ hétfőn angol felelés, kedden irodalom... So, a suli szívás....Ráadásul nagyon úgy néz ki, hogy átmegyek egy másik suliba - khm, nem részletezem, de nem fegyelmi probléma, vagy ilyesmi miatt, ha ez megnyugtat titeket- tehát elszakadok azoktól is akik a legtöbbet jelentik nekem. Nem fárasztalak titeket evvel :) 

3, Mivel nem nagyon hozok részeket - a feeent említett okokból is - felvetült magamban az ötlet, hogy nem lenne e egyszerűbb törölni az oldalt? mármint, HA éppen hozok részt, akkor is alig kapok rá kommenteket, mert egyesek - ez tényleg nem mutogatás!!! - lusták, vagy elolvassák/felnéznek a blogra, de egy "hogy vagy?" "hová tűntél " "lesz rész?" kérdést sem tudnak benyögni, nemhogy egy normális komit, ami nem annyiból áll, h "jó, lett kövit" tisztelet a kivételnek Anneee :) és még néhányan... Fáj, de nem lényeg.... Ha jól emlékszem nemrég mondtam, hogy nem számítanak a komik, amiatt nem lesz bezárás... hát nem is amiatt van...

4, És igen... ez a blog így végérvényesen bezár... DE CSAK A BLOG! a történet majd egy másik blogon, tiszta lappal folytatódik, valószínűleg nyár elején, vagy nem sokkal az előtt.... Sajnálom, hogy elszomorítok néhány embert, de sokan engem is elszomorítottak... Sajnálom, hogy csalódtatok bennem,, de én is sok mindenkiben csalódtam... Sajnálom, hogy ezt itt lezárom, de nyáron remélhetőleg újult erővel térek vissza... 

5,  KÖSZÖNÖM! a támogatást, azoktól akiktől kaptam, köszönöm a 14 rendszeres (?) olvasót... köszönöm annak a pár embernek a véleményét... köszönöm a 2454(most lestem :P ) oldalmegtekintést -amiből 387 az elmúlt hónapban történt- amit nyitás óta kaptam... MA elvileg 6an nézték meg a blogot.. ezt is nagyon köszönöm :D A díjjat is köszönöm Anneeenak, remélem nem probléma, ha a másik blogra is kirakom majd... 


-A történet tehát EZEN a blogon véget ért, de addig nem törlöm a blogot, amíg el nem kezdem a másik blogon a folytatást
-a link itt is ki lesz majd téve, de sztem nem olyan nagy teljesítményt igényelő munka rákattintani a nevemre - ott mutatja a blogjaimat (amiből MA 2... VÉGLEGESEN törlésre került...) 
-puszi mindenkinek...remélem azért ERRE a bejegyzésre legalább kapok pár megjegyzést
-Ne aggódjatok, nyári szünet közelében folytatódik Lily és Scorp története... lehet h picit átírva, rövidebb részekkel, vagy más stílusban... foggalmam sincs, DE FOLYTATOM...

Búcsúzik tőletek a legnagyobb csodálótok... 
Pusz... Lily
-vagy ahogy sokan nem ismernek Adri




6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is, nagyon sajnálom, hogy vége a blognak, de örülök, hogy folytatni fogod (remélhetőleg minél hamarabb). Addig pedig türelmesen várok.
    Megértem, hogy nagyon sok más is van, és nem jut elég időd a blogra. Egyébként csodállak, hogy a körülményekhez képest ilyen gyakran, és ilyen hosszú részeket tudsz hozni. Gondolom, nyáron majd könnyebb lesz egy kicsit...
    A novellaversenyt sajnálom, de ez van, ezt kell szeretni.
    A belsővizsgához annyit fűznék hozzá, hogy: Aha, kettes.. XD
    Az iskolaváltáshoz pedig: -.-

    Tényleg kár, de érthető, hogy nem tudod folytatni (jut eszembe: imádom az 1D-s blogodat), és remélem, hogy a másik blog kezdéséig is sok mindent olvashatunk tőled!

    Ég veled (egész holnap reggelig :-) )
    Ness

    VálaszTörlés
  2. Megértem a döntésedet, és elfogadom, csak nagyon sajnálom :( De annak örülök, hogy folytatod, remélem tényleg minél hamarabb :))
    És hidd el, én, mint a keménymag egyik képviselője megmaradok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anneee imádlak, mint mindig ;)
      köszönöm, hogy megérted, igyekszem folytatni, de addig is olvasd a másik blogom, ott chaten szívesen válaszolok :)
      Számítok rád, amint jön a folytatás :)
      de annyira szégyellem magam... le vagyok maradva az olvasással, az írással, blogolásal :/ na majd nyáron behozzuuuk (most elég a felvételi papírok miatt aggódni!!!)
      Pusz Lily - vagy, mint Látod, már Lottie W(hite) <3

      Törlés
  3. Lott, ez most kivételesen nem neked szól!

    Emberek! Lottie-nak 10 (!) rendszeres olvasója van! Mint olvashattátok, elég sok problémája van, és szerintem ő is és a munkája is megérdemelne néhány kommentet. Nem csak addig kéne követni egy blogot, amíg folyton van új rész. Nem ártott volna, ha itt is írtok néhány sort. Szerintem megérdemli, főleg h önhibáján kívül kell bezárnia a blogot, és lesz majd még folytatás!
    Többet érdemelt volna ennél... (Tisztelet a kivételnek, Anneee, aki képes volt írni néhány mondatot.
    Szerintem Lottie is csalódott bennetek...
    Ness

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ness, tudom h nem nekem írtad de azért én is reagálnék rá....

      Annyibvan szeretném javítani, h nem 10, hanem 11 rendszeres (?) olvasóm van... Khm, nem ez a lényeg...
      A problémák amiket mondtam most is fent állnak, erről pedig ennyit.
      A részek - álltalában mint láthattátok (ha nem akk másold be wordbe és nézd meg) MINIMUM 10-15 oldalasak voltak, de volt az már 30!!!!! is... iszonyatosan sokat dolgoztam velük (füzetben megírás, begépelés, szerkesztés, és a szar mobilnettel a posztolás is (plusz csak szeptembertől van itthon is netem...) ennek ellenére alig kaptam rájuk komit. Oké, megértem h baszakodni kell a kóddal stb... de nem hiszem el, h 2 prrce nincs senkinek arra, hogy írjon egy megjegyzést hozzá. Mindegy, nem érdekel.
      Ha tényleg szívtelen lennék, akkor úgy csinálnám meg a történet folytatását, h csak meghívottak olvashassák, de nem azért írok, h senki ne olvashassa
      . Az mondjuk igaz, h ha több komi van én is jobban igyekszem a részekkel, bár így is azt tettem, kiv mikor nem ez volt a legkisebb problémám...

      Ami a legelszomorítóbb, h a záráskor megnéztem az oldalmegjelenítések számát. akkor volt 2454.... ez volt kicsit több mint egy hónapja (ápr. 7) ma május 9.-én 14:48-kor a pontos szám 2663.... egy hónap alatt 209 oldalmegjelenítés... és ebből két személy komenntált (azaz 3 oldalmegjelenítés szólt erről)...

      Csak ennyit akartam mondani, és köszönöm Anneee-nak és Ness-nek mégegyszer a támogatást :) I love girls <3

      Nem utoljára, de puszik titeket
      Lottie W(hite)

      Ui.: igen csalódtam itt is emberekben, de az vesse rájuk az első követ, akik maguk bűntelenek...

      Törlés
  4. Helló, Lott!
    Érdeklődnék, hogy kb mikor fogod folytatni ezt a sztorit? Nem sürgetlek :-), csak karácsony óta elvonási tünetektől szenvedek XD Ráadásul végre feltűnt Lou is XD De tudod: mindegy, mikor, csak legyen folytatás!!! Tudom, hogy a másik blogodra sincs annyi időd, mint szeretnéd, úgyhogy megértem, ha csak majd a nyár végén, vagy az őszi szünetben lesz rész. :-)-: Amúgy az gáz, hogy csak most vettem észre, milyen sokat írtál rólam a képeknél XD?
    Várok türelemmel:
    Stef <3

    VálaszTörlés