2014. június 25., szerda

HP fanfic 2.0

Hi readers :)

Igen, élek még, ami ennyi hülyével egy osztályban nagy teljesítmény - komolyan!!!
Korábbi ígéretemet viszont nem fogom - és így visszatekintve sajnos - nem is akarom betartani.

Az Emlékezet mágiáját nem érzem magamének - erre döbbentem rá pár nappal ezelőtt, mikor újraolvastam az egészet...
Az elején annyira érezhető volt, hogy 13 éves fejjel írtam, botladozó és túlmagyarázó volt az egész és ezért utólag is bocsánatot kérek... :)
Többször elolvastam az egészet, újra és újra, hogy rájöjjek mit tudnék kihozni belőle, mert előre soha nem volt eltervezve, mert mindig írás közben jött az ötlet, hogy mit fogok beletenni, hogyan kuszálom még jobban össze az alapból is gubancos szálakat...
    ... De a válasz a nagy semmi volt. Sehogyan nem jutottam előre, minden ötlet partra vetett halként dögledezett :(

Namármost....

Szeptemberben eszembe jutott egy ötlet, de akkor még csak kis foszlány volt.
Elég sok Drarryt olvastam - nem kell fújolni, igenis jók :3 - és akkor bevillant egy - tőlem már megszokott - új generációs MI LENNE HA ötlet... amit papírra is vetettem nemrég - illetve a napokban wordbe :)

Íme a blog, ha esetleg odatévedne valaki, akit érdekel könyörgöm, hagyjon nyomot maga után!!!
Ezer csók érte!! :)


„Csak egy nap volt a sok közül, de az életre sötét fátyol borult.
Csak egy pálcaintés és egy élet porba hullt.
Csak egy kósza ígéret és egy világ rendje felborult.
Csak pár könnycsepp, és egy Malfoy szíve megpuhult.”

Lily Potter élete gyökeresen megváltozik Július 20.-án.
Új lappal indul, új emberekkel más környezetben.
De vajon, hogy bírja a szabad szellemben nevelt, cserfes Lily az arisztokrata környezetet, a nyomást és az elvárásokat?


 http://lilylunamalfoy.blogspot.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése