2013. január 17., csütörtök

Emberek - és egyéb állatfajták :D!
Tudom-tudom, már mióta várjátok, hogy redszeres bejegyzések legyenek a blogon, és rendes bloggerként írjam a történetet. Sajnos kezdek kinőlni a Harry Potter korszakomból, DE ez nem jelenti azt, hogy abbahagyom a blogot... Sőt!

 Ahhoz, amit eredetileg megterveztem, még közel sem járunk, sőt,  mondhatni az egy órás film első 5 másodperce ment le vele. Sokáig szeretném még írni, de e mellett még van két blogom, amiket ugyanilyen rendszertelenül tudok csak vezetni. A múlt hónapban a gépem is beszart - szebb szó hijján -, de ez a probláma megoldódott - szerencsére! Ennek ellenére, sajnos azt kell mondanom, hogy ez így nem mehet tovább. Biztos jobb megoldás lenne pl, ha rövidebb - 4-5-6 oldalas fejezeteket hoznék, nem pedig 25 oldalon felül. Biztos. De mivel alapból füzetbe írok és csak utána gépelem be ez is rohadtsok időt elvesz.
8.os vagyok, egy 8 osztályos gimibe - tehát még van 4 hoszsú évem - és nagyon sokat kell küzdeni, hogy ne hulljak ki mint selejt, mivel hatalmas elvárásokat állít az iskola, ami egyrész érthető is. Az életemben is voltak nem kis gubancok mostanában - az idegrendszeremnek nem sok kell, hogy felmondja a szollgállatot -  és nem szeretném, ha ez nagyrészt megnyílvánulna a történetben. A másik két blogomnak már meg van írva előre 1-2 fejezete, így annál annyira nem félek - bár lehet, hogy egyenlőre csak egy felé kéne figyelnem. 

Szóval kimondom az "ítéletet":

BLOGSZÜNET! 

Ha érdekelne titeket majd a folytatás - minimum egy hónap szünet után is - akkor kérnék 3-4 komit - 10 rendszeressel sztem ezt elvárhatom. Sajnálom, de minnél kevesebb lesz az érdeklődés annál később nyitok újra... sajnálom!!

Búcsúzok egy darabig! 
Puszy Lily<3

6 megjegyzés:

  1. (Már 17.-én láttam, csak nem volt időm írni.) Felháborítónak, vérlázítónak, stb. tartom, de egyben teljesen megértem (már csak a belsővizsga miatt is). De akkor is! Egy gyors kérdés: azért a szünet alatt fogod írni, csak nem rakod fel, vagy nem is írod?
    Puszi: Stef

    VálaszTörlés
  2. amikor tudom természetesen írom, nem fogom abbahagyni, de most tényleg összejött minden, tényleg ezer bocs emberek - mondjuk picit bánt h 12-13 rendszeresből csak Stef írt.... de igyekszem írni

    VálaszTörlés
  3. Hé, hé hé nem csak ő írt én is itt vagyok! ;) Jelentkezik az új rendszeres kommentelőd. És kérlek, hamar folytasd!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, de másfél hét múlva irodalomból vizsgázok, és nem meglepő sztem ha azt mondom egyenlőre semmit nem tudok... :/ llusz ihlet hiányom is van, de lehet h begépelem azt ami eddig megvan, és felrakom. Addig is annyit tudok mondani, hogy nézzetek be a többi blogomra is, oda is igyekszek felrakni részeket ;)
      Ja és Anneee köszönöm h elolvastad, és nyomot is hagytál magad után <3

      Törlés
    2. /mivel nem tudtam e-mailt írni ide írom/
      Kedves Lily!
      Először is azzal kezdeném, hogy hatalmas HP fan lévén imádom a blogod. A másik pedig (ami miatt megírtam ezt a levelet), hogy láttam, hogy ritkán teszel csak fel részeket, és arra gondoltam, hogy segíthetnék. Annyira megtetszett ez a történet, hogy legszívesebben folytatnám. Így több bejegyzés lenne, de persze te mondod meg, hogy mi történik, és mindenképpen átnéznéd a firkálmányom. Ha egyáltalán érdekelne az ötlet (szerintem neked is könnyeb lenne, én pedig kiélhetném a vágyamat) akkor itt vannak a blogjaim, nézd meg és ha rendben van a stílusom, és érdekelne, akkor írnék pl. próba részt.
      Mindenképpen jelezz vissza kérlek!

      puszi:
      (hű olvasód) Annee

      http://changingourlifes.blogspot.hu/
      http://doesntkillyou.blogspot.hu/
      http://hidinganotherworld.blogspot.hu/

      Törlés
  4. És van itt neked egy díjam: http://doesntkillyou.blogspot.hu/

    VálaszTörlés